• Dobavitelji, Novo 30.11.2020

    Optimizacija za Google je proces, s katerim povečamo obisk spletne strani ter spletno prodajo. Velja za učinkovit način spletnega marketinga, ki z rednim delom kaže zavidljive rezultate. Spoznajte, kako jo izvajamo ter kakšne koristi prinaša za podjetja.

    Zakaj je smiselno izvajati optimizacijo za Google?

    Zato, ker iskalnik Google uporablja ogromno število ljudi, med katerimi so tudi naši potencialni kupci. Če nas te Optimizacija za Googlekupci najdejo, je tako verjetnost, da bomo izdelek prodali ali vsaj prejeli povpraševanje veliko večja, kot, če nas kupci ne najdejo na spletu. Ker malokdo ob brskanju po iskalniku preveri tudi uvrstitve na drugi strani, je povsem jasno, da moramo poskrbeti, da bomo na 1. strani Google. To lahko naredimo na dva načina:

    • tako, da plačamo Google in zakupimo oglase
    • tako, da izvajamo spletno optimizacijo, in nas Google uvrsti med svoje organske visoke uvrstitve.

    Prednost slednje možnosti je v tem, da statistike kažejo veliko večjo klikanost organskih zadetkom, kot oglasom. Hkrati pa je prednost optimizacije tudi ta, da počasi in naravno zgrajene visoke uvrstitve svoj položaj ohranijo dlje časa, tudi, ko prenehamo izvajati optimizacijo.

    Preberite še: Kaj je spletno oglaševanje

    Optimizacija za Google

    Delež uporabnikov spleta in njihovo odzivanje na plačljive in neplačljive uvrstitve

    Kaj pomeni optimizacija za Google iskalnik in kako jo izvajamo (po korakih)

    Optimizacija za Google oz. SEO optimizacija zajema aktivnosti na spletni strani in izven nje, z namenom visoke uvrstitve spletne strani na iskalniku po določenih ključnih besedah. Preden začnemo izvajati optimizacijo za Google, je potrebna natančna analiza spletnega mesta. Pričnemo s ključnimi besedami.

    Kaj so ključne besede in kako jih opredelimo?

    Ključne besede so besede, ki jih uporabniki Googla (in drugih spletnih iskalnikov) vtipkujejo v iskalnik ob iskanju določenih vsebin/izdelkov/rešitve.

    Na Google jih odkrijemo tako, da ob vtipkanju v iskalno vrstico, Google že sam ponuja določene besede. Tako lahko hitro ugotovimo, ali je ključna beseda, ki jo iščemo že bila iskana preko iskalnika ali ne. Da bi na spletni strani uporabili pravilne ključne besede, je potrebno opraviti analizo ključnih besed. S tem natančno odkrijemo katere ključne besede so, ter kakšen je njihov iskalni volumen. Večji kot je iskalni volumen, večjo moč ima ključna beseda, hkrati pa je tudi pot do visoke uvrstitve na iskalniku težja.

    Pregled uvrstitev spletnega mesta po posameznih ključnih besedah

    Ko opredelimo ključne besede, moramo pregledati tudi, kje se spletna stran nahaja, ko vtipkamo ključno besedo v iskalnik. Če vtipkamo v iskalnik npr. optimizacija spletne strani, nam isklanik Google najprej ponudi plačane oglase, potem pa opazimo različne spletne strani.

    Vendar pa je potrebno pri merjenju uvrstitev upoštevati dejstvo, da naš domač računalnik na katerem brskamo, upošteva našo zgodovino, lokacijo itd., in nam zato ponudi nekoliko drugače rezultate iskanj, kot pa le-ti dejansko so. S pomočjo iskalnika Startpage, lahko merimo rezultate neodvisno od vseh dejavnikov, ki jih ob iskanju upošteva Google.

    Ko sestavimo seznam ključnih besed, poleg seznama vpišemo datumsko tudi uvrstitev našega spletnega mesta ter url-ki, ki ga isklanik prikaže.

    Primer evidence na sliki:

    Pregled spletnega mesta iz vidika SEO optimizacije

    Potem se lotimo pregleda spletne strani iz vidika SEO optimizacije. S pomočjo orodij ter znanja, stran dobro pregledamo ali je vse urejeno v skladu z SEO pravili, ki pa so:

    • Pravilno urejeni URL-ji (ki morajo vsebovati ključno besedo).
    • Pravilno narejene H oznake (H1, H2, H3 oznake) – naslovi, ki naj vsebujejo ključno besedo, a ne prevečkrat
    • Pravilna gostota ključnih besed na pravilnih mestih znotraj vsebine – 3-4%.
    • Vsebina mora imeti najmanj 300 besed.
    • V besedilu vsaj enkrat uporabimo naštevanje z alinejami.
    • Ključna beseda naj se pojavi v prvem odstavku, še najboljše, če jo umestimo takoj na začetek besedila.
    • Pravilno poimenovanje in označevanje slik na spletni strani (vsebuje naj ključno besedo).
    • Pravilna in smiselna uporaba notranjih (internih) in zunanjih povezav.
    • Po možnosti video vsebina.
    • Hitrost delovanja spletne strani.
    • Pravilno izdelan naslov za SEO – ki mora vključevati ključno besedo.
    • Pravilno izdelan opis za SEO – ki mora vključevati ključno besedo, ki naj se začne iz leve proti desni in vsebuje 150 znakov.
    • Zanesljivost strežnika, na katerem je postavljena spletna stran.
    • Uporaba orodij, s pomočjo katerih stran analiziramo (njeno kakovost in njen obisk) – orodja za optimizacijo spletnih strani.
    • Uporaba unikatnih vsebin na spletni strani (uporabnih vsebin za uporabnika, ne samo za potrebe SEO).

    Morebitne potrebne izboljšave na strani izvedemo kakovostno na podlagi izdelane analize ključnih besed. To bo našo spletno mesto zagotovo uvrstilo za nekaj mest višje. Vendar pa je za visoko uvrstitev spletnega mesta potrebna tudi OFF-Site optimizacija, znotraj katere bojo več mesecev grajene povratne povezave na drugih spletnih straneh, ki bojo kazale na našo.

    OFF-site optimizacija (povratne povezave)

    Ko smo na spletni strani opravili SEO izboljšave, je potreben še drug del optimizacije – t.i. Off-site optimizacija. Optimizacija za Google namreč nujno vsebuje tudi povratne povezave, ki iz drugih spletnih strani kažejo na našo. Povratne povezave so lahko:

    • Na družabnih omrežjih
    • Na drugih spletnih straneh – kontekstualne povezave
    • Na blogih, forumih ipd.

    Povratne povezave morajo biti grajene pravilno in pravem časovnem zaporedju (naravno časovno zaporedje).

    Spremljanje rezultatov, iskanje novih ključnih besed in časovnica

    Optimizacija za Google se izvaja vsaj 5-6 mesecev. V krajšem času je visoke uvrstitve nesmiselno pričakovati, saj gre za organske uvrstitve, kar pomeni, da iskalniku nič ne plačamo, da smo uvrščeni visoko.

    Vseskozi delo optimizacije je smiselno in nujno potrebno voditi ustrezno evidenco, kjer rezultate beležemo datumsko, hkrati pa beležimo tudi vse aktivnosti, ki jih počnemo.

    Blog kot podpora optimizaciji

    Članki v blogu, pisani na ključne besede po SEO pravilih, so lahko odlična podpora optimizaciji spletnega mesta. Članki v katerih podjetja izražajo ne le strokovnost, in si povečujejo obisk spletne strani, tudi pozitivno učinkujejo na visoke uvrstitve naše strani na iskalniku.

    Bloganje je tako postalo priljubljeno, saj prinaša večji obisk spletne strani in višjo uvrstitev strani na iskalniku. Vendar pa je tudi pri bloganju potrebno upoštevati SEO pravila, zato, da bi bili naši članki uvrščeni visoko na iskalniku.

    Kakšne koristi prinaša optimizacija spletnih strani?

    Optimizacija spletnega mesta, ki se izvaja kakovostno in pravilno ter časovno dovolj dolgo, prinaša številne pozitivne učinke:

    • Poveča obisk spletne strani
    • poveča spletno prodajo,
    • poveča zaupanje v spletno stran, v znamko in izdelke,
    • poveča število oddanih povpraševanj podjetju,
    • dolgoročno prinaša stabilen položaj na spletu.

    Koristi pravilno optimiziranih spletnih strani s pridom izkoriščajo nekateri spletni portali, ki jim, za uspešno poslovanje, ni potrebno sredstev vlagati v klasično oglaševanje. Dva primera:

    Dodatne informacije in napotki za učinkovito prenovo spletnih strani

    Posted by Mitja @ 9:21 am

Povezave