• Dobavitelji, Novo 21.08.2022

    Med mestnim kolesom in specialko lahko prepoznamo ogromno razlik, ena izmed njih so tudi pnevmatike. Ustrezna vrsta pnevmatik je bistvenega pomena za zagotovitev ustreznih voznih lastnosti in občutka med vožnjo.

    Pnevmatike so na ena najočitnejših razlik med mestnim kolesom in specialko

    Ena najbolj očitnih razlik, po kateri bi poleg številnih drugih vsak laik z lahkoto ločil mestno kolo od specialke, so pnevmatike. Kot ste najbrž že opazili, je plašč pnevmatik na mestnem kolesu veliko bolj gladek kakor na gorskem kolesu, toda še vedno manj kot na specialki. Na plašču mestnega kolesa je namreč še vedno moč opaziti čepke, zareze in druge neravne strukture, medtem ko je plašč na specialki v večini primerov povsem gladek.

    Pnevmatike na mestnem kolesu in specialki se ločijo tudi po sami sestavi in vsebnosti materialov. Pnevmatike za mestno kolo so navadno zato tudi občutno težje, saj so sestavljene iz dveh ali celo več plasti, pri izdelavi pa se uporabljajo mehkejše zmesi materialov. Po drugi strani so pnevmatike na specialkah običajno sestavljene iz ene plasti, za izdelavo se uporabljajo veliko trši materiali in so zato tudi veliko lažje.

    Poleg vseh navedenih razlik, so pnevmatike na mestnem kolesu manjše in širše, potreben pa je tudi nižji tlak za polnjenje.

    mestno kolo

    Čemu takšne razlike med pnevmatikami na mestnem kolesu in specialki?

    Za lažje razumevanje pomena razlik med pnevmatikami na mestnem kolesu in specialki je za začetek najprej potrebno pojasniti, za kaj je katero od njiju sploh namenjeno.

    Namen mestnega kolesa je zagotavljanje čim bolj udobnega kolesarjenja po mestnih ulicah (več o uporabi mestnega kolesa si lahko preberete tukaj), medtem ko je specialka namenjena športnim kolesarjem in za doseganje veliko višjih hitrosti. V skladu s tem je za slednjo vrsto kolesa potreben močan oprijem in najmanjši možni kotalni upor, na mestnem kolesu pa je pomembnejši zanesljiv stik s podlago v vseh vremenskih razmerah in pri morebitni vožnji po nekoliko slabšem terenu. Predvsem pa je pri mestnem kolesu potreben čim manjši prenos tresljajev, saj je ta lastnost pnevmatik ključnega pomena za mehko in udobno vožnjo.

    Posted by Mitja @ 7:21 pm

Povezave