• Novo 17.08.2021

    Vam iskanje ključnih besed za vašo spletno stran predstavlja težave? Vas zanima umetnost iskanja ključne besede?

    Mnogo začetnih blogerjev se srečuje s prav takšnimi problemi. Zato smo za vas v tem prispevku pripravili vse kar morate o ključnih besedah vedeti, da lahko poiščete prave za svojo spletno stran. Kaj so ključne besede, kako jih delimo, zakaj so pomembne pri SEO optimizaciji – in še več si lahko preberete spodaj.

    Kaj so ključne besede v spletnem marketingu

    Ključne besede so v spletnem marketingu tiste besede, ki se najbolje prilegajo vsebini vaše spletne strani, prispevkov, ipd. Z njihovo uporabo iskalci najlažje najdejo vsebine, ki jih potrebujejo.

    Ključne besede, ki jih targetirate morate na svoji spletni strani, za dobro uvrstitev na Googlu, pogosto uporabljati, saj s tem Google algoritmu pokažete, da je to glavna tema vaše strai.

    V spletnem marketingu je uporaba ključnih besed malo bolj zapletena. Vaš cilj je namreč poiskati dobro iskano ključno besedo, ki obenem nima prevelike konkurence (če ste začetnik spletne strani). Zraven pa še morate upoštevati, da ključna beseda privablja večino kupcev, ne preprostih bralcev.

    Primer uporabe ključne besede revma v spletnem marketingu – Magus.si

    Na spodnji sliki vidite primer uporabe ključne besede revma, ki jo targetira spletna stran Magus.si. O vrsti ključne besede in zakaj deluje si lahko preberete spodaj, Magus.si je namreč uvrščen na kar drugem mestu prve strani Googla. Če izberete ključno besedo, jo morate za tisti prispevek uporabliti vsepovsod.

    Poglejte sliko in preverite kje vse vidite ključno besedo revma. Prav tako je Magus.si ključno besedo uporabil v prispevku. Na povezavi revma preverite gostoto uporabe besede revma in razumeli boste, zakaj je Magus.si tako dobro uvrščen.

    ključne besede - revma

    Kako delimo ključne besede za SEO

    Ključne besede, ki jih uporabljamo za optimizacijo spletnih strani delimo na dvoje:

    • generične ključne besede         
    • long tail (dolgorepe) ključne besede

    Uporaba generične ključne besede – dobaviteljski faktoring – na Prvafina.si

    Na spodnji sliki si poglejte primer izdelave prispevka ali članka na spletni strani Prvafina.si, za ključno besedo dobaviteljski faktoring. Glede na to kaj vaša spletna stran prodaja ali ponuja, lahko targetirate več ključnih besed. Spodaj na sliki vidite primer uporabe besede dobaviteljski faktoring. Preverite gostoto uporabe njihove keyword.

    Spletna stran Prvafina.si se ne drži samo pravil ključnih besed, ampak tudi ostalih pravič, ki so potrebna za uvrstitev na prvi strani Googla. Svoje podjetje so zato uspešno razširili na splet.

    ključne besede - dobaviteljsi faktoring

    Za ustrezno uporabo ključne besede za vašo spletno stran, morate poznati razlike, prednosti in slabosti med obema vrstama.

    Če vas zanima, berite spodaj …

    Podrobna razlaga posameznih tipov ključnih besed za SEO

    Generične in long tail ključne besede se zelo razlikujejo in lahko zelo spremenijo promet na vaši spletni strani. Tukaj je vse kar morate vedeti:

    • Generične ključne besede so kratke besede (eno ali dvo-besedna zveza). Ker so tako kratke, jih išče večje število ljudi – večji iskalni volumen. Slabost tega je konkurenca, ki se pojvi ob tako obširnih vsebinah za eno samo ključno besedo. Dobra uvrstitev pri generičnih besedah, še posebej na prvi strani Googla, je izjemno težka. Proces lahko traja več let.
    • Longtail ali dolgorepe ključne besede so nasprotje generičnim ključnim besedam. Dolgorepe ključne besede so dolge – govorimo o 3-5 besednih zvezah. Zaradi natančnosti je njihov obisk ali iskalni volumen na splošno manjši. Konkurenca se zato zelo zmanjša, iskalčev namen prav tako. Posledično se je na prvo stran Googla pri long tail besedah izjemno lahko uvrstiti.

    Zakaj so ključne besede pomembne pri optimizaciji spletnih strani

    Sedaj poznate najpomembnejše razlike med ključnimi besedami in veste, da je razumevanje razlik med njimi pomembno. Zakaj pa je pomembno? Če še ne razumete razloga iz prvega poglavja nadaljujte spodaj.

    Recimo, da ste zgraili spletno stran, preko katere želite prodajati nek izdelek. Izdelek je zelo iskan, vaša stran pa je kakovostno zgrajena, zato ste prepričani, da prodaja ne bo predstavljala problema. Če pred pričetkom prodaje niste naredili raziskave za vaše keywords, se bo zgodilo naslednje.

    Vaš izdelek ima morda zelo zapleteno ime – iskalcem bo izdelek težje najti. Če je ta izdelek krema proti gubam, imenuje pa se Weliyopononopa, iskalci ne bodo iskali besede Weliyopononopa ampak ključno besedo krema proti gubam.

    Če ste vi celotno spletno stran optimizirali za ključno besedo Weliyopononopa namesto krema proti gubam, vas Google za ta izdelek na prvo stran ne bo postavil – še posebej če je vaša konkurenca optimizirala svojo stran za ključno besedo krema proti gubam.

    To je samo en primer, kako se vam uvrstitev na Googlu lahko zaplete, če ne uporabljate ustreznih ključnih besed. Uporaba ključnih besed se vidi tudi v digitalnem marketingu, čeprav ta besede uporablja iz bolj psihološkega vidika na stranke. Če vas zanima digitalni marketing tečaj, kliknite na povezavo Matija Zajšek.com.

    Berite dalje in si poglejte primer ustrezne uporabe ključne besede, ki vam z gotovostjo prinese kupce.

    Ustrezna uporaba ključne besede bilanca stanja na Ebonitete.si

    Vaša ključna beseda za dober obisk ne sme biti predolga. Poglejte si primer prispevka na spletni strani Ebonitete.si, ki targetira na ključno besedo bilanca stanja. Preberite si vsebino in preglejte gostoto uporabe besede bilanca stanja v vsakem odstaku. Ključna beseda bilanca stanja se prav tako pojavi v glavnem naslovu, kar vpliva na uvrstitev strani na Googlu.

    ključne besede - bilanca stanja

    Če vas o ključnih besedah zanima še več lahko preverite spodnji video:

    Posted by Mitja @ 4:20 pm

Povezave