• Dobavitelji 28.01.2019

    Barvne kuverte vedno dodajo pošiljki poseben pridih. Spomnite se onih klasičnih pisarniških kuvert, ki jih pričakujemo strogo samo za uradno korespondenco. Ko pa prejmemo v poštni nabiralnik barvno kuverto, nam zaigra srce, ker vemo, da lahko pričakujemo nekaj posebnega.

    Barvne kuverte izražajo večjo pozornost

    Kot je bilo že iz uvoda prispevka mogoče razbrati, barvne kuverte izražajo večjo pozornost. Navadno jih uporabimo ob svečanih priložnostih, kot je na primer poroka ali pa visok okrogel jubilej. Kar spomnite se, kako lepo je bilo, ko ste dobili od prijatelja ali prijateljice vabilo za poroko znotraj rdeče kuverte. To je poseben občutek, ki kaže na pomembnost dogodka in na spoštovanje prejemnika s strani pošiljatelja. Barvne kuverte so običajno iz nekoliko tršega papirja, navadno od 80 gramskega papirja navzgor. Klasične pisemske ovojnice so namreč iz 80 gramskega papirja in delujejo nekoliko vsakdanje. Zato je primerno, da izberete kuverte iz kvalitetnejšega papirja.

    Barvne kuverte A5 za najbolj svečane priložnosti

    Barvne kuverte A5 se vam mogoče zdijo zelo velike, ker sta navajeni kuvert C6, a v resnici niso. Ko jih boste prijeli v roke, boste odkrili, da niso pretirano velike in da so mogoče ravno prave za vaš namen. Zelo pogostokrat jih uporabljajo kot kuverte za poročna vabila. V tem primeru so običajno bisernato šampanjc barve, kar poudarja glamuroznost in pomembnost dogodka. Mogoče samo še en stavek pri kuvertah: le te imajo lahko notranjost drugačne barve kot je zunanjost. V določenih primerih in če je kombinacija posrečena, lahko to deluje zelo lepo.

    Številne trgovine prodajajo vizitke in kuverte kar skupaj – torej osnove za vabilo ali voščilnico ter ovojnice. To vam bo prišlo še posebej prav, če boste sami izdelovali vabila ali voščilnice. V tem primeru ne pozabite, da lahko kuverte olepšate še s kakšnim kristalčkom, odtisom štampiljke ali, če znate, s kaligrafskim napisom. Barvne kuverte bodo tako še bolj oživele, vtis na prejemnika pa bo tako še večji – kar je bil nenazadnje tudi vaš namen.

    Posted by Mitja @ 11:14 am

Povezave