• Novo 23.01.2017

    Tukaj je zapisano več o dogodku Seminar o spletni prodaji, ki ji pred kratkim gostil predavalniške prostore posestav Herk.

    V okviru team building programov in raznovrstnih srečanj ter seminarjev, ki so bili že opravljeni na posestvu Herk, je v nedavnem, prostore in predavalnice posestva Herk zasedalo podjetje s prav zanimivim programom in sicer seminarjem o prodaji preko spleta.

    Seminar o spletni prodaji

    Seminar o spletni prodajiGlede na to, da tudi posestvo Herk, nastopa na spletu, ravno s to spletno stranjo, ki jo v tem trenutku, prebirate, se je seminarja o spletnem nastopu in spletni prodaji, udeležilo tudi nekaj sodelujočih na spletni strani posestvo Herk.

    Na seminarju o spletnem nastopu in spletni prodaji, so bile predstavljene točke, ki odločilno vplivajo na uspeh prodaje, predvsem čez internet.

    Razlika med spletnim marketingom in spletno prodajo

    Naloga spletnega marketinga (na različnih spletnih kanalih), je vzpostaviti stik s potrencialnimi kupci in ciljno spletno publiko, obenem pa tudi pridobivanje povpraševanj iz interneta, spletna prodaja pa je tista, ki pridobljena zanimanja za produkte in storitve podjetij, poskuša pretvoriti v kupce.

    Učinkovit spletni marketing je tisti, ki uspe vzpostaviti sistemsko pridobivanje novih povpraševanj na različnih spletnih kanalih, hkrati pa natančno cilja na ciljan trg, z namenom, da pridobiva čimbolj “vroče sledi” (hot leads) za prodajo, ki vroče pridobljenim kontaktom in povpraševanjem iz interneta, hitreje in lažje proda rešitve in produkte.

    Za uspeh v spletni prodaji smo na seminarju slišali, da:

    • je pomembno predvsem, da na svoji spletni strani izpostavimo kredibilne elemente spletne strani, ki vzbudijo pri obiskovalcih spletne strani zaupanje, avtoriteto in strokovnost ter kredibilnost o ponujanih produktih in storitvah na spletni strani
    • je pomembno, da na svoji spletni strani izpostavimo mnenja obstoječih kupcev in strank, saj le ta pomembno vplivajo na zaupanje bodočih kupcev o nekih produktih in storitvah
    • je pomembno, da se trudimo spletno stran izdelati maksimalno privlačno in preprosto za navigiranje po njej. Manj elementov na spletni strani je pogosto več in bolje, saj se ob preveč vsebinah in menijih, uporabniki na nekaterih spletnih straneh preprosto ne znajdejo, kdor pa se ne znajde pa v povprečju spletno stran zapusti v manj kot treh sekundah
    • za uspeh v prodaji preko spleta je pomembna predvsem odzivnost, saj spletni uporabniki že dolgo ne povprašujejo samo preko ene spletne strani, temveč več konkurenčnih
    • uspešno bo zaključil prodajo ta, ki se bo na povpraševanje odzval najhitreje, hkrati pa je pri odzivu na povpraševanje preko spletne strani, pomembno, da znamo preko telefona ali elektronske pošte, slišati težave in probleme bodočih strank in kupcev ter, da jim znamo postavljati predvsem prava vprašanja.

    Spletna prodaja ne deluje tako, da predstavljamo pozitivne lastnosti naših produktov in rešitev, ampak, da se predvsem preko spletnih vsebin trudimo prikazovati rešitve, ki utegnejo preko naših produktov in storitev, priti prav, našim bodočim, potencialnim kupcem.

    Posted by Mitja @ 12:30 pm

Povezave