• Dobavitelji, Novo 04.11.2021

    LinkedIn kampanje – 4 vrste LinkedIn oglaševalskih kampanj, s katerimi povečate prepoznavnost

    Zakaj ne bi vašega podjetja oglaševali na največjem poslovnem omrežu? Na tej točki to sploh ni več vprašanje, naslednje vprašanje, ki pa sledi pa je: Kako lahko izvajate LinkedIn kampanje in na katere načine? Izkoristite moč LinkedIn marketinga in spoznajte, kako vse lahko oglašujete na LinkedInu. Predno začnete z oglaševanjem vam toplo priporočamo, da si uredite svoj LinkedIn profil, kamor boste privabljali ciljno skupino. Za nasvete si preberite – kako urediti LinkedIn profil Pro Marketing.

    LinkedIn kampanje

    Sponzorirana vsebina

    To so LinkedIn kampanje, ki promovirajo vsebino. S posebnimi povezavami jih lahko postavite na LinkedIn, vaš blog, vaši spletni strani ali katerokoli drugo platformo. Ali želite spodbuditi ljudi, da govorijo o vašem podjetju, da bi pridobili sledilce in dragocene stike? Glavni cilj sponzoriranih vsebin je povečati prepoznavnost blagovne znamke.

    Sponzorirana sporočila

    Te oglase je mogoče uporabiti za pošiljanje prilagojenih sporočil neposredno v nabiralnike članov LinkedIn. Upoštevajte, da LinkedIn določa omejitev števila ljudi, s katerimi lahko kontaktirate vsak dan, pa še to, kako pogosto se lahko obrnete na isto osebo na mesec.

    Besedilni oglasi

    Glavni poudarek besedilnih oglasov je ustvarjanje besedila, ki vodi člani vašega ciljnega občinstva na vaši spletni stran, ciljno stran izdelka ali drugo ustrezno spletno stran, namenjeno pridobivanju potencialnih strank in konverziji.

    Dinamični oglasi

    LinkedIn kampanje z dinamičnimi oglasi vključujejo prilagoditev za dejansko povezovanje s ciljno občinstvo. Podatke črpajo iz profilov LinkedIn, kot so imena, nazivi delovnih mest in druge podrobnosti, in jih uporabljajo v oglasih. Uporabljajte jih previdno, ker se nekaterim zdijo preveč osebni. V zvezi s tem lahko uporabniki LikedIna skrijejo nekatere od teh podatkov, če ne želijo, da so na voljo za to vrsto oglasa.

    Linkedin je platforma, ki lahko na profesionalen način ozavešča populacijo o vaši blagovni znamki in vaših izdelkih, vendar le, če jo uporabljate na pravi način. Zgradite odnose, ustvarjajte potencialne stranke, raziskujte trg, izboljšajte svoj ugled, delajte na spletu za svojo blagovno znamko in pridobite zaupanje, ki ga potrebujete za uspeh! Začnite s svojo prvo LinkedIn kampanjo!

    Posted by Mitja @ 9:18 am

Povezave