• Dobavitelji, Novo 27.12.2021

    Ključne besede so pomemben del članka, so namreč naš cilj, ki ga moramo določiti na začetku kreiranja članka. Pri izbiri ključne besede moramo upoštevati veliko različnih spremenljivk, ki so drugačne za vsak članek. Ta članek vam bo zato pomagal, da vam bo izbira ključne besede lažja in bolj jasna.

    Vsebina naše spletne strani na primeru PVC plošče

    Vsebina naše spletne strani je najpomembnejši faktor pri izbiri ključne besede. Naša ključna beseda naj bo namreč direktno povezana s vsebino naše spletne strani.

    Kot primer lahko vzamemo spletno stran termotom.si, prodajna spletna, ki med drugim prodaja pvc plošče. Ker ta spletna stran želi prodati čim več svojih izdelkov, cilja na ljudi, ki bi radi kupili pvc plošče. Tukaj vstopi izbira ključne besede, ki je v tem primeru jasno pvc plošče.

    Izbira ključne besede in iskalni namen na primeru Toplotna črpalka

    Iskalni namen tudi igra veliko vlogo pri izbiri ključne besede. Tudi če ciljate na ključno besedo, ki je povezana s vsebino vaše spletne strani in je vaša optimizacija na najvišjem levelu se lahko zgodi, da ne boste imeli veliko strank. To je zato, ker je možno, da ima ključna beseda na katero ciljate drugačen iskalni namen.

    Iskalni nameni so lahko:

    • Nakupovalni namen,
    • Informacijski namen ali
    • Navigacijski namen.

    Iskalnih namenov je veliko, ampak nam je samo pomembno, da je iskalni namen ključne besede takšen, kot ga mi želimo.

    Kot primer lahko tu vzamemo spletno stran Varcevanje-energije.si, informacijsko spletno stran, ki vsebuje veliko informacij o toplotnih črpalkah. Spletna stran cilja na ključne besede, kot so toplotna črpalka, ker ima ta ključna beseda informacijski iskalni namen. Enako bi prodajna spletna stran ciljala na ključne besede s Nakupovalnim iskalnim namenom.

    Upoštevanje iskalnega volumna na primeru Pisarniški stoli

    Pri izbiri kljčne besede moramo vedno upoštevati iskalni volumen ključne besede. Iskalni volumen je število ljudi, ki išče določeno kljčno besedo na mesec. Iskalni volumen močno vpliva na naš način optimizacije in pisanja, zato se mu je potrebno prilagajati.

    Iskalni volumen je večji na generičnih ključnih besedah in manjši na long tail ključnih besedah. Če smo bolj izkušeni pri spletni optimizaciji lahko ciljamo na generične ključne besede s večjim iskalnim volumnom. Če pa smo manj izkušeni, pa je boljše da ciljamo na long tail ključne besede z manjšim iskalnim namenom.

    To lahko vidimo na primeru spletne strani Pohištvo123.si. Ta profesionalna spletna stran se že dolgo uporablja s spletnim marketingom in je ima zato bolj izkušene pisce. Zato ta prodajna spletna cilja na ključne besede s višjim iskalnim namenom, kot so pisarniški stoli.

    Orodja, ki nam pomagajo pri izbiri ključne besede na primeru Poliuretanska pena

    Na spletu lahko naletimo na veliko uporabnih orodij, ki nam pomagajo pri vsakodnevnih problemih. In če imamo mi probleme pri izbiri ključne besede lahko na spletu najdemo veliko orodij, ki nam bodo pomagale pri naši izbiri.

    Izbira ključne besede je lahko lažja s uporabo spodnjih orodij:

    • Keyword surfer – Brezplačni dodatek za Chrome brskalnik, ki vam bo ponudil ogromno informacij ob vsakem iskanju preko Chroma. To orodje si lahko naložite preko Google trgovine, če uporabljate Chrome brskalnik.
    • Ubersuggest – Je SEO orodje v obliki spletne strani, ki vam bom ponudila informacije o ključni besedi po vaši želji. Preko tega orodja lahko tudi izberete svojo targetirano lokacijo, saj je tudi to pomembno pri optimizaciji.
    • Keyword sheeter – Je še eno orodje, ki je sestavljeno v obliki spletne strani. To orodje vam bo ponudilo ogromno idej za vaše nove ključne besede. Vse kar morate narediti je vstaviti osnovo vaše ključne besede.

    Ta orodja lahko testiramo na primer poliuretanska pena, saj bi na takšno ključno besedo ciljale strani, kot Gumitehna.si. Testiramo lahko orodje Keyword sheeter, tako da v spletno stran vnesemo našo ključno besedo. Nato nam spletna stran ponudi ideje za nadaljne ključne besede, ki jih lahko uporabimo.

    izbira ključne besede

    Več podobnih informacij o spletni optimizaciij lahko vidite na spletni strani Seo Praktik.si, informacijska spletna stran, ki vam ponuja znanje o SEO v količinah, ki še jih v preteklosti niste videli. Če vas pa optimizacija spletnih strani zanima še bolj pa se lahko prijavite na privatno mentoriranje s SEO mojstrom Matija Zajšek.

    Kratko obnovo tega članka s nekaj bonus informacijali lahko vidite na spodnjem videju:

     

    Posted by Mitja @ 12:44 pm

Povezave