Skip to content
Herk
Herk

Nekaj popolnoma drugačnega

  • Kmečki turizem
    • Posestvo Herk
    • Paketi Herk
    • Programi Herk
    • Jedilnik in ponudba
    • Rezervacije
  • Zdravje
    • Bolečine v sklepih
    • Bolečine v križu
    • Hujšanje
  • Dobavitelji
    • Otroška vozila
      • Otroški avtomobili
    • Pijače
  • Tehnika
    • Svetila
    • Avtomobilnost
  • Potovanja
  • Marketing
  • Narava
  • Kontakt
Herk

Nekaj popolnoma drugačnega

INBOUND METODOLOGIJA

Mitja, October 5, 2021October 6, 2021

Ko govorimo o vsebinskem marketingu, nam je vsem dobro poznana inbound metodologija. Slednja se pogosto uporablja tudi na LinkedIn-u, definirali pa bi jo lahko kot poslovno metodologijo, kjer s koristnimi vsebinami privabiš novo publiko. Pri Inbound metodologiji je ključno ravno to, da ustvarjaš in vzdržuješ vez z bralcem ter s svojo vsebino relevantno odgovarjaš na njihove potencialne težave.

inbound metodologija
inbound metodologija

SESTAVA INBOUND METODOLOGIJE

Inbound metodologija je sestavljena iz treh korakov: privabi, angažiraj ter navduši.

 

PRIVABI

Prvi korak je ‘privabi’. Tu nam je ključno privabiti čim več obiskovalcev na našo spletno mesto. Še posebej si želimo tistih obiskovalcev, ki bodo na spletnem mestu aktivni in ga bodo pogosto obiskovali.

Nove obiskovalce lahko privabljamo na različne načine, eni izmed njih so razni oglasi, video in blog vsebine, z vsebinsko strategijo ali pa preko družbenih omrežij.

 

 ANGAŽIRAJ

V drugem koraku nam je glavni cilj spremeniti prej omenjene obiskovalce v dejanske povezave. To so tiste osebe, ki se zanimajo za vaše storitve ali izdelke. V povezave obiskovalce premenimo takrat, ko imamo o njih nekaj podatkov – npr. ime in email. Da pa do tega pride, jim moramo mi nekaj dati nazaj v zameno za podatke. Pogosto je to kakšen e-book pdf s triki in nasveti vaše branže, vodič ali pa kaj drugega.

 

NAVDUŠI

Tretji korak pride na vrsto, ko znamo obiskovalce na strani obdržati. Takrat je namreč največja verjetnost, da bodo le ti opravili nakup ali plačali našo storitev. Po eni strani velja ta korak za najtežjega, zato je izrednega pomena, da ugotovimo, kaj je obiskovalcu tako všeč, da ga prepriča v nakup. Pogosto pa se podjetja poslužujejo e-mail marketinga in marketinške avtomatizacije.

 

Ker je vsako podjetje ali posameznik, ki gradi na osebni znamki, drugačno, je pomembno, da ugotovite kaj ustreza vam. Da je ta proces lažji, priporočamo obisk kakšnega tečaja digitalnega marketinga ali pa najem strokovnjaka, ki vam bo v začetku pomagal.

 

Novo

Post navigation

Previous post
Next post

Povezave

Optimizacija spletnih strani za iskalnike – SeoPraktik.si

©2025 Herk | WordPress Theme by SuperbThemes