• Dobavitelji, Novo 06.04.2022

    Čeprav se potrebe vsakega Home Page-a razlikujejo, vendar obstaja nekoliko elementov, ki bi jih moral imeti vsaki Home Page ne glede na panogo ali občinstvo.

    1.     JASNA PONUDBA VREDNOSTI

    Obiskovalcem natančno povejte, kaj ponujate ter počnete, z jasnimi predlogom vrednosti. Če obiskovalcem ne povedete dovolj, kaj vaše podjetje počne, se verjetno ne bodo zadržali, da bi izvedeli več. S kratko ponudbo predstavite kdo ste.

    1.     HOME PAGE – INTUITIVNA NAVIGACIJA

    Vaša navigacija mora biti intuitivna in enostavna za razumevanje ter uporabo, da se lahko tudi obiskovalec, ki se odpravi prvič, najde, kar potrebuje. To pomeni, da mora biti dokaj intuitivna in upoštevati ključna dejanja, ki jih nekdo želi opraviti.

    1.     JASEN POZIV K AKCIJI

    Ko nekdo pride na vaš Home Page, ali katero koli drugo stran na vaši spletni strani, mora biti jasno, kakšno dejanje želite, da opravi. Poziv k akciji se običajno nahaja na vrhu strani ali na dnu. Z ekipo se odločite, katero eno li dve dejanji si resnično želite, da ljudje opravijo, ko pristanejo na vašo spletno stran.

    1.     POUDARKI VAŠE VSEBINE

    Ker je vaša vsebina srce vsake strategije vhodnega trženjem spodbudite ljudi, da si ogledajo in se naročijo na vašo vsebino, tako da jo poudarite na vašem Home Page-u. Članki, spletni seminarji, podcasti ali druge vsebine kažejo vaše strokovno znanje in pomagajo graditi zaupanje.  

    Home Page

    1.     PRIČEVANJE STRANK ALI SOCIALNI DOKAZ

    Raziskave kažejo, da potrošniki zaupajo spletnim pregledom in pričevanjem v enaki meri kot osebnim priporočilom prijateljev. Obiskovalcem dajte vedeti, da se ne hvalite le z dosežki ali trditvami, ki jih navajate, tako da predstavite svoje najboljše ocene.

    1.     PREGLED STORITEV IN FUNKCIJ

    Čeprav na Home Page-u ne želite podrobno opisovati vsak izdelek, je še vedno pomembno, da vključite kratek povzetek, ki bo občinstvu potrdil, da imate tisto, kar iščejo.

    1.     KONTAKTNI PODATKI

    Na vašemu Home Page-u vaši obiskovalci morajo najti vaše kontaktne podatke, poštni naslov, mail ter telefonsko številko, če bi vas želeli kontaktirati. Pametno je tudi vključiti povezave do družbenih medijev.

    1.     ENOSTAVEN NAČRT POSTOPKA

    Če pripravite enostavno različico korakov, ki jih morajo opraviti vaši potencialni kupci, da bi kupili pri vas, jim pojasnite, kaj morajo storiti in sodelovanje z vami se bo zelo preprosto. 

    Ustvarjanje Home Page-a ter izdelava spletnih strani, včasih zahteva veliko časa. Ekipa ProMarketing vam ponuja presonalizirane rešitve za izdelavo spletne strani.

    Posted by Mitja @ 8:29 am

Povezave